Sunday, May 6, 2007

تحياتى للجميع



الرفاق الاعزاء تحياتى ليكم كلكم الاسبوع دة كان اسبوع حافل فعلا من اول عيد العمال والاحتفال اللى كان فى حزب التجمع لحد الان وللاسف انا مقصر فى حق مدونتى وحق اصحابى كمان هنا وبتاخر كتير لكن بجد انا عندى امتحانات وتقريبا كدة لو عديت هتبقى معجزة فمضطر اطلع على النت قليل وانا بشكر كل الناس اللى زارت المدونة واتمنى بجد تكون عجباهم واخر اخبارى ان اخر مقالتين نشرتهم فى الحوار المتمدن واللى مش عارف دى مجلة اليكترونية يومية يسارية وبيكتب فيها اكبر واشهر مثقفين العالم العربى وسعدت جدا انهم نشروا مقالى ومع ان احتفالية العمال عجبت ناس كتير الا انى حسيت ان فى ناس كتير اضايقت وحسوا ان المدونة تقيلة شوية عليهم فانا قررت التدوينات الجاية تكون حاجة لذيذة شوية لكن عايز اقولكم ان انا حبيت المدونة اكتر من اى مجلة او جريدة تانية لانها بتسمح لاى حد يعلق على كلامك وبتقيس رد الفعل كويس اوى عند الناس وكمان بتعمل علاقة صدافة بين كل المدونين ، وانا بكتب لكم دلوقتى تم حسم انتخابات فرنسا وهيتم اعلان النتيجة فى الصحف ايومية صباح باكر واتمنى رويال تكب مرشحة الاشتراكيين وساركوزى مرشح اليمين يتخفى اى حادثة او اى بلاعة مجارى ...دى بجد مشكلة البد اللى مفيش فيها مختلين علشان نلزق فيهم اى تهم هههههههههههه

اسف على الازعاج المستمر ونواصل بعد الفاصل مع موضوع جديد ومع متابعة لانتخابات الرئاسة الفرنسية


2 comments:

Anonymous said...

ام انك صحيح متفائل يالينين ....يعنى انت مش كفايه مش عارف تختار رئيس بلدك ...لا وعايز روايال كمان تفوز ..اهى خسرت ..احسن

مصطفى محمود said...

ماهو نحس اهلك الدكر دة هو اللى خسرها يا فقرى

ههههههههههههههه